W Śnieżce od zawsze liczy się pasja do barw. Już od prawie 40 lat z entuzjazmem tworzymy kolory, które ubarwiają miliony domów i mieszkań w kilkunastu krajach.
Jak wygląda u nas praca na co dzień? Nie lubimy barier, stawiamy na otwartą komunikację i pracę zespołową. Nasze DNA to wartości organizacyjne, które wyznaczają nam kierunek działania i pomagają osiągać zamierzone cele.
$ads={1}
Uwielbiamy rozwijać talenty, więc jeśli czujesz, że to może być Twoje miejsce, a nasze wartości są Twoimi wartościami - dołącz do nas!SPECJALISTA DS. TRADE MARKETINGU
MIEJSCE PRACY: BRZEŹNICA (POW. DĘBICKI)
Mamy dla Ciebie
- Umowę o pracę w miejscu pełnym pasji do barw
- Konkurencyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i osiągnięć
- Zielone światło na realizację własnych, kreatywnych pomysłów
- Przyjazne miejsce pracy, gdzie cenimy otwartą komunikację
- Platformę benefitową dzięki której masz dostęp do m.in. kart multisport, ofert kulturalnych, rezerwacji noclegów w Polsce i wycieczek zagranicznych. Jeśli masz fokus na zdrowie – mamy dla Ciebie również prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
- Dodatkowe 2 dni urlopu
- Dobry i szybki dojazd – nasze biuro mieści się niedaleko zjazdu z autostrady A4
Z Nami będziesz
- Brał/a udział w tworzeniu, a następnie realizowaniu i analizowaniu kampanii trade marketingowych
- Koordynował/a procesy dotyczące obszarów takich jak: programy lojalnościowe, akcje promocyjne, konkursy i grywalizacje
- Monitorował/a działania konkurencji, analizował/a sytuację rynkową oraz potrzeby klientów
- Przedstawiał/a insighty w obszarach Trade Marketingu, rekomendował/a kierunki i obszary wsparcia
- Koordynował/a działania związane z dyspozycjami i logistyką materiałów marketingowych dla zespołów sprzedaży
- Współpracował/a z zewnętrznymi agencjami i dostawcami narzędzi oraz rozwiązań trade marketingowych
- Raportował/a kluczowe wskaźniki oraz przygotowywał/a prezentacje biznesowe podsumowujące działania i etapy realizacji planów i projektów Trade Marketingowych
O Tobie
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Masz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu programów lojalnościowych, akcji konsumenckich
- Wykazujesz zdolność analitycznego myślenia i interpretacji danych
- Lubisz pracować w grupie, dzielić się i korzystać z doświadczeń zespołu
- Angażujesz się w powierzone zadania, charakteryzujesz się odpowiedzialnością i rzetelnością
- Rozwój osobisty jest dla Ciebie ważny, wykazujesz otwartość i lubisz uczyć się nowych rzeczy
Zaaplikuj i daj się poznać!