Zaczynaliśmy prawie 10 lat temu, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. Znany Lekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania Saas, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie.
Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki.
Ciągle się rozwijamy i powiększamy nasz zespół, może teraz przyszła kolej właśnie na Ciebie, abyś dołączył/a do naszego ZnanoLekarzowego teamu? :)
$ads={1}
Poszukujemy Patient Care Specialist, który wesprze zespół Patient Care.
Nasz Patient Care team to zespół opiekunów, którzy realnie troszczą się o użytkowników serwisu ZnanyLekarz.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Sprawdzanie opinii od pacjentów - wszystkie publikowane w serwisie opinie są szczegółowo weryfikowane pod względem zgodności z naszymi zasadami i ich wiarygodności. Dlatego opiniom w serwisie można ufać :)
- Kontakt telefoniczny z Użytkownikami w zakresie funkcjonalności serwisu - chcemy, żeby użytkownik czuł, że może liczyć na naszą pomoc i żeby opinie były jak najbardziej merytoryczne i wiarygodne
- Będziesz usprawniać i tworzyć procesy- poprzez dzielenie się swoimi pomysłami, ale też zbieranie feedbacku od pacjentów.
- W ramach ścieżki rozwoju możesz wziąć udział w różnych projektach – nieustannie rozwijamy nasze produkty. Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, obsługi klienta.
Jeśli:
- Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (już półroczne jest dla nas OK!),
- Potrafisz pisać (w języku polskim) w sposób zrozumiały, logiczny i poprawny językowo,
- Lubisz pomagać innym i rozwiązywać ich problemy,
- Jesteś dobrze zorganizowaną osobą, a cierpliwość i zaangażowanie to Twoje zalety,
- Cechuje Cię empatia, ale stanowczość i asertywność nie są Ci obce,
- Reprezentujesz postawę 'can do' - wszystkiego Cię nauczymy, ale musisz tego chcieć :)
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (jesteśmy międzynarodową firmą, pracujemy na anglojęzycznych systemach, ale przede wszystkim komunikujemy się z innymi oddziałami DocPlannera).
Dodatkowe informacje
Co zapewniamy?
- Umowę o pracę (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony),
- Wynagrodzenie 5000- 6000 zł brutto- w zależności od tego czy rozpoczniesz z nami współpracę jako Junior, czy Specjalista :)
- Pracę w trybie hybrydowym (zależy nam na tym, żeby raz na jakiś czas spotkać się w naszym Warszawskim biurze! :)),
- Opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej dowiesz się tutaj,
- Bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,
- Wsparcie psychologiczne,
- Pakiet medyczny Signal Iduna Pakiet Premium,
- Dofinansowanie do karty Multisport,
- Dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia.
Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:
- People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)
- Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności, bo u nas każdy Opiekun wspiera i doradza według własnego pomysłu - nie pracujemy na utartych schematach :)
- Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!
Dotarłeś do tego miejsca i masz poczucie, że to dokładnie to, czego szukasz? Teraz czekamy na Twój ruch - kliknij Aplikuj i wyślij nam swoje CV!
Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym :)